Bleach
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Joord Kaichi

Ga naar beneden

Joord Kaichi Empty Joord Kaichi

Bericht van Joord vr mei 01, 2009 5:35 pm

Voornaam:Joord
Achternaam:Kaichi
Echte leeftijd:50
Zichtbare leeftijd:15
Geslacht:Man
Divisie (Squad nummer):11
Karakter:Joord ziet er meestal serieus maar is eigelijk niet zo serieus. Hij is heel erg lui maar waneer het op een gevecht neer komt doedt hij graag mee. waneer hij aan het vechten is Lokt hij alles er uit , als het er op neer komt om iemands zwakte te vinden let hij niet op zijn eigen lichaam. zelfs als hij gestoken zou zijn in zen maag zou hij nog gewoon op de zelfde kracht door kunnen vechten.
Verleden: Joord Heeft nooit zijn echte ouders gekent , hij is opgevoed door zen opa en oma . waneer hij 13 was woonde hij all alleen zijn opa en oma waren toen doodt gegaan. Hij had aardig wat geld van de ervenis van zijn grootouders dus hij kon in dat huis blijven wonen en kon zich zelf verzorgen. Joord was ook een hele aardige jongen . Hij was wel lui maar hield wel van avontuur . als het er op neer komt dat er iets gebeurde was hij daar als eerst om het te zien. Op school nam hij het ook altijd op voor kinderen die gepest werden . dat ging zoon 2 jaar goed . na dat hij 15 werd Hij op school aangevalen door een groep jongens . Joord kon best wel goed vechten maar kon het niet tegen ze opnemen omdat ze met zo veel waren. ze wouden joord doodt hebben . hij liep hun te veel in de weg . na een harde vecht party werd joord toch neer geslagen . Ze pakte een mes en staken die dwars door zen hart heen.
Toen hij in de Soul Society herrinerde hij zich niks meer. daar ging joord gewoon veder met leven . Hij Ging naar de shinigami academy en werd daar een shinigami. Hij haalde het makkelijk zelf al was hij zo lui. hij was een natuur talent met kidou en zwaardvechten, zijn offhand combat was ook niet niks . Joord was ook onwijs snel . Zijn Shunpoe Was heel wat sneller dan de anderen . Hij had daarom Ook zijn Speed fighting skills hard getrained . Dat betekent dat hij tijdens shunpoe niet gezien wordt , maar wel kan aanvallen . voor de tegenstander is het moeilijk te zien maar als je goed bent kan je ze ontwijken of blocken . maar dat is nog steeds heel moeilijk . de snel heid is moeilijk bij te houden . Na de academy Kwam hij in squad 11.

Uiterlijk:
Joord Kaichi Meee_In_bleaach_by_DaJoord

Zanpaktou (Zwaard) :

Naam: Kokuei
Uiterlijk Geest:Joord Kaichi Satan
Uiterlijk in gewone staat: Joord Kaichi Red_ninja_katana_of_stealth2_540

-shinkai-

Oproep tot Shikai:Bring them To Darkness. Kokuei
Shikai aanval:anei mugen

Laat de tegenstander in slaap vallen , In zijn slaap kan ik zijn droom behersen. Daar kan ik alles laten gebeuren . In die droom kan ik zijn grootste angst laten zien , maar kan ook zen lichaams delen langzaam afhakken , Het enige effect dat het heeft op het echte lichaam is dat hij/zij mentaal zwak wordt. Ik kan in de droom niet geraakt worden sinds ik er eigelijk niet in besta. Ik kan ook het echte lichaam van mij tegenstander niet raken.
dit duurt 2 posts en kan het de rest van de gevecht niet meer gebruiken.
Uiterlijk in Shikai staat: Joord Kaichi IceScythe

'Bankai'

Speciale Kracht: Het strijd veld varandert in een zwarte energie veld . Je kan er niet in of uit tot dat het gevecht afgelopen is . Niemand daar buiten voelt de reaitsu van de mensen daar binnen . Het is heeft een diameter van 1km Maar het lijkt alsof het eeuwig door loopt.

Bankai aanval: kurojigoku

Dit is een Soort Barrier van Totale duisternis . er komt een rookveld te voorschijn. in dat rookveld ben ik onkwetsbaar en niet te zien. als de vijand in dit veld loopt kan ik hem aanvalen . door 2 zwarden te voorschijn te laten komen . Ze zijn te ontwijken . Als Je Maar weet waar ze vandaan komen . Op het moment dat ze komen komt er een sterke reaitsu van die kant . Maar het andere zwaard kan ook van de andere kant komen , dus je moet oppassen.

Uiterlijk in Bankai staat: Joord Kaichi Bankai_Colored_by_DaJoord

* Bij Shinkai Aanval En Bankai Aanval Heb Ik Gewoon echt me aanvallen neer gezet . Niet Me speciale kracht. Ik vindt het nog al verwarend aanval in plaats van speciale kracht. En Ik heb nog geen bankai maar heb hem er alvast tussen gepropt ^^*
Joord
Joord
Gewoon lid

Man Aantal berichten : 3
Leeftijd : 30
Registration date : 01-05-09

Personage
Squad: 11

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen
» Joord

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum