Bleach
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nadenken

2 plaatsers

Ga naar beneden

Nadenken Empty Nadenken

Bericht van Yatachi Gamu di dec 30, 2008 7:24 pm

Gamu Taigoku(japans voor captain) lag op een boomtak, te kijken naar een stel vogeltjes, en ze dacht na.
Ze hoorde de vogeltjes tjirpen, en dat maakte haar vrolijk. Met een grote glimlach dacht ze over de dag daarvoor, toen ze een feest had gehad, omdat ze captain was geworden. Opeens hoorde ze van beneden geritsel, maar niet van een landend vogeltje, en keek wie er aan kwam.
Yatachi Gamu
Yatachi Gamu
Kapitein

Vrouw Aantal berichten : 77
Leeftijd : 27
Registration date : 30-12-08

Personage
Squad: 1

Terug naar boven Ga naar beneden

Nadenken Empty Re: Nadenken

Bericht van Amaya Hachiko di dec 30, 2008 7:31 pm

"Wie we hier hebben.." Amaya kwam tevoorschijn en keek met een brede glimlach naar Captain Gamu. "Onze nieuwe captain!" ze liep nog wat dichter naar haar toe. "Gefeliciteerd, nogmaals" knikte ze vriendelijk. Het was altijd leuk een nieuwe captain te verwelkomen. Zeker nu daar dringend nood aan was.
Net als Yatachi luisterde ze naar het gezang van de vogels in het bos.
Amaya Hachiko
Amaya Hachiko
Kapitein

Vrouw Aantal berichten : 71
Leeftijd : 30
Registration date : 29-12-08

Personage
Squad: 13

http://www.wolfstory.clicboard.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Nadenken Empty Re: Nadenken

Bericht van Yatachi Gamu di dec 30, 2008 7:51 pm

Yatachi grinnikte, en keek naar Amaya's haori(captainsjas) en zag het nummer dertien. Ze keek naar haar eigen haori, die ze een tak onder haar had opgehangen, met het nummer een erop. Ze dacht na 'De volgorde van slappe naar sterker:4,6,5,8,7,9,2,3,12,11,10,1,13...ik ben dus de eennasterkste captain. Maar zij is de sterkste.' en ze keek naar Amaya.
Yatachi Gamu
Yatachi Gamu
Kapitein

Vrouw Aantal berichten : 77
Leeftijd : 27
Registration date : 30-12-08

Personage
Squad: 1

Terug naar boven Ga naar beneden

Nadenken Empty Re: Nadenken

Bericht van Amaya Hachiko di dec 30, 2008 7:55 pm

Amaya was tegen een boom aan gaan zitten en hield haar handen achter haar hoofd terwijl ze haar ogen even sloot. Ze had er geen idee van dat Yatachi naar haar aan het kijken was en bleef dus roerloos zitten.
Na even opende ze haar ogen weer en richtte haar kijkers vanuit haar ooghoeken op Yatachi.
Amaya Hachiko
Amaya Hachiko
Kapitein

Vrouw Aantal berichten : 71
Leeftijd : 30
Registration date : 29-12-08

Personage
Squad: 13

http://www.wolfstory.clicboard.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Nadenken Empty Re: Nadenken

Bericht van Yatachi Gamu di dec 30, 2008 8:10 pm

Yatachi wendde haar blik af naar een van haar squat-leden, die voor haar knielde.
Ze sprong uit de boom, en luisterde naar het rapport van hem, maar hij sprak aardig zacht dus kom Amaya hem niet verstaan. "Ga terug naar de squat, ik kom er zo aan, en vertel dat ook. Ga!" Commandeerde ze hem en richtte zich op Hachiko "Ze willen me bij de squat hebben, er is onrust. Ik ga er nu naartoe" Zei ze terwijl ze haar haori weer aandeed. Ze zuchtte nog even voor dat ze Shumpo(flasch step) gebruikte.
Yatachi Gamu
Yatachi Gamu
Kapitein

Vrouw Aantal berichten : 77
Leeftijd : 27
Registration date : 30-12-08

Personage
Squad: 1

Terug naar boven Ga naar beneden

Nadenken Empty Re: Nadenken

Bericht van Amaya Hachiko di dec 30, 2008 8:15 pm

Amaya knikte begrijpend. "Succes daar" zei ze "Ik spreek je nog wel, captain Gamu"
Zelf stond ze ook op en toen Yatachi verdween door haar flash step, stapte ze rustig weg uit het bos.
Amaya Hachiko
Amaya Hachiko
Kapitein

Vrouw Aantal berichten : 71
Leeftijd : 30
Registration date : 29-12-08

Personage
Squad: 13

http://www.wolfstory.clicboard.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Nadenken Empty Re: Nadenken

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum