Bleach
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spells?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Spells? Empty Spells?

Bericht van Yoshiro wo dec 31, 2008 10:14 pm

Is het mischien ook leuk om een stukje te maken voor spells? En dan gewoon verzonnen spells?
Als voorbeeld de destructie wave uit de serie is zo een spel.

Lijkt mij een leuke toevoeging ;D
Yoshiro
Yoshiro
Kapitein

Man Aantal berichten : 42
Registration date : 29-12-08

Personage
Squad: 10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spells? Empty Re: Spells?

Bericht van Amaya Hachiko wo dec 31, 2008 10:23 pm

Hmm jah, klinkt wel ok.
Maar hoe zou je dat dan precies doen? want mijn inspiratie begint op te raken xD
Amaya Hachiko
Amaya Hachiko
Kapitein

Vrouw Aantal berichten : 71
Leeftijd : 30
Registration date : 29-12-08

Personage
Squad: 13

http://www.wolfstory.clicboard.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Spells? Empty Re: Spells?

Bericht van Yoshiro wo dec 31, 2008 10:26 pm

Iedereen mag spells bedenken met eerst een spreuk en daarna een moeilijkheid. BV. Squad leden->Luitenants->kapiteins. En dan moet je hem eerst oefenen voor je hem kunt beheersen(bv een goed topic trainen/goede post) en dan heb je deze spell
En kun je hem ook verder leren bijvoorbeeld veel Kapiteins kunnen spells leren aan hun squad leden... Zo krijg je ook weer grote verschillen tussen squads (meer als sensei.)
Yoshiro
Yoshiro
Kapitein

Man Aantal berichten : 42
Registration date : 29-12-08

Personage
Squad: 10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spells? Empty Re: Spells?

Bericht van Amaya Hachiko wo dec 31, 2008 10:28 pm

Geen slecht idee, zal ik zeker voor kijken :]
Amaya Hachiko
Amaya Hachiko
Kapitein

Vrouw Aantal berichten : 71
Leeftijd : 30
Registration date : 29-12-08

Personage
Squad: 13

http://www.wolfstory.clicboard.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Spells? Empty Re: Spells?

Bericht van Yatachi Gamu wo dec 31, 2008 10:39 pm

er is(het bestaat al, het heet kidou):Way of destructive art, Way of binding art, Way of speeding art, en nog iets wat ik ben vergeten XD. Ik weet van de destructive art ong 3, no. 1 trust, no. 31 Tsakaho(shot of red fire), no.34 blue fire, crash down. Way of binding art no. 6 six rod prison of light. van de way of speeding art no. 3, time irreverse(je staat even op een plek, maar toch ook niet, leg ik een andere keer uitgebrijd uit).
als je een goede sterke wilt doen(lijkt me dan alleen voor captains)moet je wel een spreuk doen, anders zeg je alleen maar: Way of destructive art, no.31, Takaho!


Laatst aangepast door Yatachi Gamu op wo dec 31, 2008 10:42 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Yatachi Gamu
Yatachi Gamu
Kapitein

Vrouw Aantal berichten : 77
Leeftijd : 27
Registration date : 30-12-08

Personage
Squad: 1

Terug naar boven Ga naar beneden

Spells? Empty Re: Spells?

Bericht van Yoshiro wo dec 31, 2008 10:42 pm

[quote="Yatachi Gamu"]er is(het bestaat al, het heet kidou)[quote]
klopt, alleen was die naam kwijt xD
Maar mij lijkt het leuker om zelfverzonnen te gebruiken en dan een lijstje ^^
Omdat dit forum ook bedoeld is voor mensen die bleach niet kennen en het ook zo orgineel mogelijk blijft (hoewel de meeste toch wel hetzelfde worden maar het principe is dan in mijn ogen leuker)
Yoshiro
Yoshiro
Kapitein

Man Aantal berichten : 42
Registration date : 29-12-08

Personage
Squad: 10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spells? Empty Re: Spells?

Bericht van Yoshiro vr jan 02, 2009 3:41 pm

Sorry voor mijn dubbelpost maar ik wilde nog iets aan toevoegen(ik neem aan dat voor een edit niemand meer gaat kijken ):

Ik vind dat dit er moet komen omdat nu voor nieuwe leden die geen bleach kijken, en dit is ook voor hun gemaakt, geen enkele Kidou(spells) variant kennen en zeker niet als het niet beschreven worden...
Dan is het dus redelijk oneerlijk, en kun je nog iets verzinnen door te zeggen kijk in manga 420... Waar niemand is of leest, als die al bestaat.
Dus daarom zou ik ook zelfverzonnen maken met een klein onderdeel. Dan kan iedereen een kidou(spell) uitzoeken en deze trainen. Doormiddel van post. En iedereen weet wat het is en iedereen is gelijk die gelijk kan zijn...
Yoshiro
Yoshiro
Kapitein

Man Aantal berichten : 42
Registration date : 29-12-08

Personage
Squad: 10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spells? Empty Re: Spells?

Bericht van Yatachi Gamu vr jan 02, 2009 4:01 pm

goed gesproken Yoshiro, het is idd beter zoals jij het zegt...
Yatachi Gamu
Yatachi Gamu
Kapitein

Vrouw Aantal berichten : 77
Leeftijd : 27
Registration date : 30-12-08

Personage
Squad: 1

Terug naar boven Ga naar beneden

Spells? Empty Re: Spells?

Bericht van Sayuri vr jan 02, 2009 4:01 pm

de techniek Shunko bestaat ook in de serie kunnen Yoruichi en Soi Fon het alleen gebruiken, maar bij het opstellen van je profiel staat er dat alleen captains een bankai kunnen hebben en dat is niet helemaal waar, in de serie hebben somige luitenanten ook al een bankai.
Ik denk persoonlijk dat de meeste luitenanten het niveau van de captains ook aan kunnen.
Sayuri
Sayuri
Gewoon lid

Vrouw Aantal berichten : 54
Registration date : 30-12-08

Personage
Squad: 10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spells? Empty Re: Spells?

Bericht van Yoshiro vr jan 02, 2009 4:04 pm

Sayuri schreef:de techniek Shunko bestaat ook in de serie kunnen Yoruichi en Soi Fon het alleen gebruiken, maar bij het opstellen van je profiel staat er dat alleen captains een bankai kunnen hebben en dat is niet helemaal waar, in de serie hebben somige luitenanten ook al een bankai.
Ik denk persoonlijk dat de meeste luitenanten het niveau van de captains ook aan kunnen.
Zéér sommige hebben een bankai Maar eigenlijk is het meer een uitzondering...
Ik denk dat het wel leuk is dat je het als luitenant kunt trainen(overgins staat ook ergens dat bankai ook voor luitenant is volgensmij)
Yoshiro
Yoshiro
Kapitein

Man Aantal berichten : 42
Registration date : 29-12-08

Personage
Squad: 10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spells? Empty Re: Spells?

Bericht van Yatachi Gamu vr jan 02, 2009 4:07 pm

madarame ikkaku kan het ook(bankai), en hij is niet eens luitenant(later in de series afleveringen komt het pas voor dat hij zijn bankai gebruikt....)
luitenanten mogen van mijn part bankai, maar ze moeten eerst luitenant worden en dan lijkt me dat de captain ze bankai aanleert. Die shunko bestaat idd, gezien in de afleveringen, maar ik vind dat die alleen captains aankunnen, en die dat ook moeten oefenen. Ze zeiden dat het een combi was tussen Kidou en nog iets, maar ik vind dat het te sterk is voor luitenanten, dus alleen voor captains.
Yatachi Gamu
Yatachi Gamu
Kapitein

Vrouw Aantal berichten : 77
Leeftijd : 27
Registration date : 30-12-08

Personage
Squad: 1

Terug naar boven Ga naar beneden

Spells? Empty Re: Spells?

Bericht van Sayuri vr jan 02, 2009 4:20 pm

ik geef je gelijk dat Shunko misschien ook te sterk is voor luitenanten en de bankai moet inderdaad aangeleert worden door een captain.
en ik dacht dat Shunko een comi was van Kidou en Demonarts.
Sayuri
Sayuri
Gewoon lid

Vrouw Aantal berichten : 54
Registration date : 30-12-08

Personage
Squad: 10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spells? Empty Re: Spells?

Bericht van Yatachi Gamu vr jan 02, 2009 4:22 pm

demonarts????wazzefack...misschien zal ik die afl wel s weer kijken, welke afl is da?
Shunko: captains only Bankai: vice-captains(assistend-kapiteinen of luitenanten) and captains
Yatachi Gamu
Yatachi Gamu
Kapitein

Vrouw Aantal berichten : 77
Leeftijd : 27
Registration date : 30-12-08

Personage
Squad: 1

Terug naar boven Ga naar beneden

Spells? Empty Re: Spells?

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum