Bleach
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De rivier over steken

4 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

De rivier over steken Empty De rivier over steken

Bericht van Sayuri do jan 01, 2009 5:55 pm

Sayuri liep vanuit de trainingsruimte naar de rivier er lagen stenen in het water zodat je daar over kon oversteken, de stenen waren wel wat glad maar als ze genoeg snelheid kon opbrengen kon ze droog aan de overkant komen.
Sayuri liep een stukje achteruit om een aanloop te hebben en sprong van steen naar steen zonder Flash step te gebruiken.
In het begin ging het goed tot dat Sayuri er te gemakkelijk overdacht.
Vlak voor de andere oever gleed ze uit en viel met een plons in het water.
Sayuri
Sayuri
Gewoon lid

Vrouw Aantal berichten : 54
Registration date : 30-12-08

Personage
Squad: 10

Terug naar boven Ga naar beneden

De rivier over steken Empty Re: De rivier over steken

Bericht van Yatachi Gamu do jan 01, 2009 5:58 pm

Yatachi stond aan de kant van het riviertje, de kant die Sayuri opging, en keek naar haar.'Kijken hoe ze het doet in het water' dacht ze, terwijl ze de spartelende Sayuri zag.
Yatachi Gamu
Yatachi Gamu
Kapitein

Vrouw Aantal berichten : 77
Leeftijd : 27
Registration date : 30-12-08

Personage
Squad: 1

Terug naar boven Ga naar beneden

De rivier over steken Empty Re: De rivier over steken

Bericht van Kenji Hideaki do jan 01, 2009 5:58 pm

Kenji liep net voorbij de andere oever en keek verbaasd om toen ze in het water viel. Hij kon een lichte grijns niet onderdrukken en liep toen tot aan het water. Ze was niet ver van de oever, hij stak zijn hand uit. "Laat me je helpen." zei hij rustig.
Kenji Hideaki
Kenji Hideaki
Gewoon lid

Man Aantal berichten : 50
Registration date : 30-12-08

Personage
Squad: 13

Terug naar boven Ga naar beneden

De rivier over steken Empty Re: De rivier over steken

Bericht van Amaya Hachiko do jan 01, 2009 5:59 pm

Amaya verscheen plots vlak naast kenji. Ze nam zijn arm vast en duwde die zacht omlaag. "Laat dat, Hideaki" zei ze stil terwijl ze naar Sayuri keek. "Ze is sterk genoem om zelf uit wat water te raken."
Amaya Hachiko
Amaya Hachiko
Kapitein

Vrouw Aantal berichten : 71
Leeftijd : 30
Registration date : 29-12-08

Personage
Squad: 13

http://www.wolfstory.clicboard.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De rivier over steken Empty Re: De rivier over steken

Bericht van Kenji Hideaki do jan 01, 2009 6:04 pm

Kenji keek verbaasd naar zijn kapitein, die plots naast hem stond. Hij slikte en besloot te gehoorzamen. Hij trok zijn hand terug en knikte kort. Uitdrukkingloos keek hij naar het meisje in het water.
Kenji Hideaki
Kenji Hideaki
Gewoon lid

Man Aantal berichten : 50
Registration date : 30-12-08

Personage
Squad: 13

Terug naar boven Ga naar beneden

De rivier over steken Empty Re: De rivier over steken

Bericht van Sayuri do jan 01, 2009 6:05 pm

Sayuri's hoofd werd rood ze viel in het water terwijl twee captain's stonden te kijken en ook nog een andere jongen uit de 13th squad.
Ze waden naar de kant en klom op de oever, ze durfde de andere niet aan te kijken en wrong het water uit haar haar.
Shintaro had geen last van het water gehad, ze deed Shintaro op haar rug en sprong weer op de stenen om opnieuw te proberen op de andere oever te raken waar ze begonnen was.
Sayuri
Sayuri
Gewoon lid

Vrouw Aantal berichten : 54
Registration date : 30-12-08

Personage
Squad: 10

Terug naar boven Ga naar beneden

De rivier over steken Empty Re: De rivier over steken

Bericht van Amaya Hachiko do jan 01, 2009 6:09 pm

Amaya grijnsde bij het zicht. "Mooi..." zei ze stil tegen zichzelf. Ze keek nog even naar Sayuri en toen naar Kenji. "Je vocht goed Hideaki" prees ze hem over het gevecht van daarnet. "Een gewaagde tegenstander voor Captain Koori." ze liet haar blik naar Captian Gamu gaan. "Dag Captain" zei ze rustig. "Ik hoorde dat je al begonnen bent met de trainingen voor je squad, hoe doen ze het?" haar nieuwsgierige blik hoorde gewoon bij Amaya.
Amaya Hachiko
Amaya Hachiko
Kapitein

Vrouw Aantal berichten : 71
Leeftijd : 30
Registration date : 29-12-08

Personage
Squad: 13

http://www.wolfstory.clicboard.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De rivier over steken Empty Re: De rivier over steken

Bericht van Yatachi Gamu do jan 01, 2009 6:16 pm

Yatachi grinnikte "Het ging wel aardig, alleen ze moeten nog beter trainen. Ik ga binnenkort nog twee andere dingen toepassen bij de training. Degene die het deze keer het beste deed, was Miyuki. Zij is goed in het ontwijken, en heeft als enige de training verlaten zonder scheuren in haar kleren" Zei ze tegen de nieuwsgierige captain Hachiko.
"Maar de nieuwe dingen die ik ga toepassen zijn nog ietsjepietsje moeilijker, alleen ze moeten het toch een keer leren" zei Gamu erachteraan.
Yatachi Gamu
Yatachi Gamu
Kapitein

Vrouw Aantal berichten : 77
Leeftijd : 27
Registration date : 30-12-08

Personage
Squad: 1

Terug naar boven Ga naar beneden

De rivier over steken Empty Re: De rivier over steken

Bericht van Amaya Hachiko do jan 01, 2009 6:20 pm

"Groot gelijk" knikte Amaya instemmend. Ze keek vanuit haar ooghoeken even naar Kenji. "Mijn squad moet ook dringend gaan oefenen. Al moet ik zeggen, Kenji's gevecht tegen Captain Koori was niet slecht." Haar blik gleed naar Sayuri. "En nog wat meer snelheid en deze dame wordt een gewaagde tegenstander voor mij."
Amaya Hachiko
Amaya Hachiko
Kapitein

Vrouw Aantal berichten : 71
Leeftijd : 30
Registration date : 29-12-08

Personage
Squad: 13

http://www.wolfstory.clicboard.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De rivier over steken Empty Re: De rivier over steken

Bericht van Kenji Hideaki do jan 01, 2009 6:22 pm

Kenji luisterde gespannen naar wat zijn kapitein te vertellen had, en was blij om haar complimentjes over hem. Hij knikte kort en keek toen terug naar Sayuri. Nu herkende hij haar. Het was het meisje van de 10th squad die tegen captain Hachiko had gevochten.
Kenji Hideaki
Kenji Hideaki
Gewoon lid

Man Aantal berichten : 50
Registration date : 30-12-08

Personage
Squad: 13

Terug naar boven Ga naar beneden

De rivier over steken Empty Re: De rivier over steken

Bericht van Sayuri do jan 01, 2009 6:25 pm

Sayuri keek niet achterom ze hoorde de captain's praten maar concentreerde zich op het oversteken en op haar snelheid.
Sayuri naderde de andere oever ze moest nu niet denken dat ze het gemakkelijk zou halen want dat was haar vorige fout.
Ze maakte meer snelheid en sprong op de laatste steen en daarna op de oever, ze keek verbaasd naar de grond onder haar voeten ze had het gehaald zonder Flash step te gebruiken dat hield ze liever achter tot ze het echt hard nodig had.
Er verscheen een grote glimlach op haar gezicht, ze zou graag nog een keer tegen Hachiko captain vechten als ze nog wat harder had getraint.
Sayuri
Sayuri
Gewoon lid

Vrouw Aantal berichten : 54
Registration date : 30-12-08

Personage
Squad: 10

Terug naar boven Ga naar beneden

De rivier over steken Empty Re: De rivier over steken

Bericht van Kenji Hideaki do jan 01, 2009 6:29 pm

Kenji kwam naar het meisje toe. Hij keek haar even aan. "Jij bent degene die tegen de captain heeft gevochten, toch?" vroeg hij rustig. Zowel zijn blik als houden waren rustig, maar emotieloos. Hij besloot zich voor te stellen. "Hideaki Kenji, van de 13th squad."
Kenji Hideaki
Kenji Hideaki
Gewoon lid

Man Aantal berichten : 50
Registration date : 30-12-08

Personage
Squad: 13

Terug naar boven Ga naar beneden

De rivier over steken Empty Re: De rivier over steken

Bericht van Yatachi Gamu do jan 01, 2009 6:31 pm

De captain klapte in haar handen "Bravo, Sayuri, als ik het goed heb tenminste...maar toch goed, ondanks de snelle stroming" zei ze complimenterend.
Ze keek naar haar door en doorweekte kleren, en vroeg lachend "Je hebt natte kleren, is dat niet koud?".
Yatachi Gamu
Yatachi Gamu
Kapitein

Vrouw Aantal berichten : 77
Leeftijd : 27
Registration date : 30-12-08

Personage
Squad: 1

Terug naar boven Ga naar beneden

De rivier over steken Empty Re: De rivier over steken

Bericht van Sayuri do jan 01, 2009 6:33 pm

Sayuri keek naar de jongen die het had opgenomen tegen haar captain, 'uhh ja ik heb met je captain gevochten.'
Ze keek hem vriendelijk aan en boog voor hem ze had respect voor hem en zei daarna 'mijn naam is Hoshi Sayuri, van de 10th squad aangenaam.'
Ze bekeek hem eens goed hij zag er sterk uit ze had zijn shikai niet gezien ze was er eigenlijk wel nieuwschierig naar geworden.
Sayuri glimlachtte naar Gamu captain en zei 'nee Gamu captain ik heb het niet zo koud als je beweegt krijg je het vanzelf warm en bedankt voor het compliment.' ze boog even voor de captain.
Sayuri
Sayuri
Gewoon lid

Vrouw Aantal berichten : 54
Registration date : 30-12-08

Personage
Squad: 10

Terug naar boven Ga naar beneden

De rivier over steken Empty Re: De rivier over steken

Bericht van Amaya Hachiko do jan 01, 2009 6:36 pm

"Mooi zo" zei Amaya opnieuw. Ze glimlachte tevreden. "Ah, ik zie jullie wel weer." ze keek nog even naar Kenji. "Blijven trainen, Hideaki" zei ze met een korte knik. "Jij eveneens, Sayuri" Ze wendde haar hoofd nog even naar Yatachi. "Captain..." zei ze kort, waarna ze zich omdraaide en rustig wegstapte.
Amaya Hachiko
Amaya Hachiko
Kapitein

Vrouw Aantal berichten : 71
Leeftijd : 30
Registration date : 29-12-08

Personage
Squad: 13

http://www.wolfstory.clicboard.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De rivier over steken Empty Re: De rivier over steken

Bericht van Yatachi Gamu do jan 01, 2009 6:39 pm

Gamu liet een diepe zucht, en ging daarna in de richting van het gebouw van de 1ste Gotei. Ze wou wel eens weten hoe het met haar squat zat. Ze wou ook wel eens weten waar Miyuki was.
Yatachi Gamu
Yatachi Gamu
Kapitein

Vrouw Aantal berichten : 77
Leeftijd : 27
Registration date : 30-12-08

Personage
Squad: 1

Terug naar boven Ga naar beneden

De rivier over steken Empty Re: De rivier over steken

Bericht van Kenji Hideaki do jan 01, 2009 6:41 pm

"Zal ik zeker doen, Captain Hachiko!" boog Kenji. Toen ze bijna uit het zich was keek hij terug naar Sayuri. Haar kleren zagen er inderdaad niet echt droog uit. Kenji draaide zich om en ging in het gras gaan zitten, om nog wat uit te rusten. "Jouw kapitein is niet de makkelijkste" mompelde hij toen hij terugdacht aan het gevecht met Captain Koori.
Kenji Hideaki
Kenji Hideaki
Gewoon lid

Man Aantal berichten : 50
Registration date : 30-12-08

Personage
Squad: 13

Terug naar boven Ga naar beneden

De rivier over steken Empty Re: De rivier over steken

Bericht van Sayuri do jan 01, 2009 6:46 pm

Sayuri knikte naar Hachiko captain, ze keek haar na.
Ze draaide zich naar Kenji en ging naast hem zitten en lachtten om wat hij zei en dacht terug aan hun gevecht en aan haar eigen gevecht en zei 'mijn captain is niet gemakkelijk nee maar jou captain is nou ook niet echt makkelijk te verslaan ofzo ze is sneller dan ik eerder heb gezien.'
Ze keek sloeg haar armen om haar opgetrokken benen en keek Kenji aan die in gedachte verzonken was.
Sayuri
Sayuri
Gewoon lid

Vrouw Aantal berichten : 54
Registration date : 30-12-08

Personage
Squad: 10

Terug naar boven Ga naar beneden

De rivier over steken Empty Re: De rivier over steken

Bericht van Kenji Hideaki do jan 01, 2009 6:48 pm

Kenji liet zich achterover vallen, zodat hij met zijn rug in het gras lag en naar de lucht kon staren. "Nee, dat blijkt ze inderdaad niet te zijn." Hij keek nog steeds zonder glimlach of andere gezichtsuitdrukking naar de wolken. "Ze is sterk, dat heb ik gezien. En die shikai..." hij zag de pikzwarte punt van haar zanpaktou nog voor zich.
Kenji Hideaki
Kenji Hideaki
Gewoon lid

Man Aantal berichten : 50
Registration date : 30-12-08

Personage
Squad: 13

Terug naar boven Ga naar beneden

De rivier over steken Empty Re: De rivier over steken

Bericht van Sayuri do jan 01, 2009 7:00 pm

Sayuri zweeg ze kon zich nog goed herinneren dat die zwarte punt op haar afkwam, er liep een koude rilling over haar rug bij die gedachte en zei 'als je daardoor geraakt word dan wordt die plek gevoelloos.'
Als ze geraakt was door die punt had ze niet meer met rechts kunnen vechten, ze wilde er niet aan denken met links te moeten vechten ze had het wel eens een keer geoefent toen haar rechterpols gebroken was maar ze deed het niet bepaald met plezier.
Sayuri
Sayuri
Gewoon lid

Vrouw Aantal berichten : 54
Registration date : 30-12-08

Personage
Squad: 10

Terug naar boven Ga naar beneden

De rivier over steken Empty Re: De rivier over steken

Bericht van Kenji Hideaki do jan 01, 2009 7:06 pm

Kenji keek verbaasd naar Sayuri. "Ge.. gevoelloos?" hij had niet gehoord wat zijn captain tijdens het gevecht aan Sayuri had gezegd. "Lijkt me geen pretje." mompelde hij toen en keek terug naar de lucht. "Dan vraag ik me af..." hij slikte. "Als haar shikai al zo sterk is..." zijn hoofd draaide weer richting Sayuri. "Hoe zou het dan zitten met... bankai?"
Kenji Hideaki
Kenji Hideaki
Gewoon lid

Man Aantal berichten : 50
Registration date : 30-12-08

Personage
Squad: 13

Terug naar boven Ga naar beneden

De rivier over steken Empty Re: De rivier over steken

Bericht van Yatachi Gamu do jan 01, 2009 7:09 pm

"Geen idee" Zei captain Gamu die plots achter ze stond "Maar het zou wel ongelovelijk krachtig moeten zijn. Wie heeft zin om de mijn Shinkai eens te zien in een oefengevecht?" Vroeg ze aan det twee.


Laatst aangepast door Yatachi Gamu op do jan 01, 2009 7:13 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Yatachi Gamu
Yatachi Gamu
Kapitein

Vrouw Aantal berichten : 77
Leeftijd : 27
Registration date : 30-12-08

Personage
Squad: 1

Terug naar boven Ga naar beneden

De rivier over steken Empty Re: De rivier over steken

Bericht van Kenji Hideaki do jan 01, 2009 7:12 pm

Kenji schrok ervan en ging terug gaan zitten. "Captain Gamu..." hij was eerst verbaasd, maar grijnsde toen. "Graag.." hij wist dat hij niet zou opkunnen tegen een bankai, maar het was vast een goede training om nogmaals tegen een captain te vechten.
Kenji Hideaki
Kenji Hideaki
Gewoon lid

Man Aantal berichten : 50
Registration date : 30-12-08

Personage
Squad: 13

Terug naar boven Ga naar beneden

De rivier over steken Empty Re: De rivier over steken

Bericht van Sayuri do jan 01, 2009 7:13 pm

Sayuri huiverde bij de gedachten aan de bankai die Hachiko captain moest hebben.
Ze keek op naar Gamu captain die opeens achter ze stond,'ik denk dat ik eerst nog meer zou moeten trainen voor ik het weer op wil nemen tegen een captain.' Sayuri stond op en keek Gamu captain nu recht aan, van elk gevecht leer je iets bij.
Sayuri
Sayuri
Gewoon lid

Vrouw Aantal berichten : 54
Registration date : 30-12-08

Personage
Squad: 10

Terug naar boven Ga naar beneden

De rivier over steken Empty Re: De rivier over steken

Bericht van Yatachi Gamu do jan 01, 2009 7:40 pm

(verkeerd geschreven, ik bedoelde dat ik mijn shinkai wou laten zien :P)
Er kwam een bigsmile op haar gezicht "Nou, laten we dan maar eens naar de oefenruimte gaan, Kenji!" zei ze tegen hem, en ze draaide zich om in de richting van de oefenruimte.
Yatachi Gamu
Yatachi Gamu
Kapitein

Vrouw Aantal berichten : 77
Leeftijd : 27
Registration date : 30-12-08

Personage
Squad: 1

Terug naar boven Ga naar beneden

De rivier over steken Empty Re: De rivier over steken

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum